Jag har gjort bort mig ordentligt

Hej bloggen och hej jonas, jag har något att berätta. Jag har gjort bort mig riktigt ordentligt. Av någon anledning bestämmde jag mig för att igår sätta mig och rensa min dator. Olyckligtvis råkade jag på samma gång radera fyra stycken uppslag. Ops. Men nu har vi suttit i två timmar och fixat tillbaka allting och vi hr faktiskt vår kära blogg att tacka för att det var så lätt att fixa. Utan våra printscreeningar hade vi aldrig kommit ihåg hur allt varit och fått det exakt samma utseende. Men! Vi är på gång nu i alla fall. Vi har mejlat tre stycken om tryck, sparat en pdf skiss och bokat in ett nytt handledarsamtal. Vi sitter sålänge vi kan med detta idag, imon och på fredag. På fredag måste vi vara helt klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0