problem efter problem


Fredag: Projektarbetet var äntligen klart, men gick inte att skicka in till deras mejl efter som att filen tog förstor plats på serven.
Lördag: Förde över PDF_print-filen till en USB-sticka, körde till Haga för att lämna in dem igenom deras brevlåda - fick senare mejl om att USB-stickan inte fungerade.
Måndag: Inkn'art skickade sin FTP-server som vi skulle lägga upp filen på men även det misslyckades. Fick i stället tillgång till deras Dropbox för att lägga in filen på.
Tisdag: (dagen å vi skulle haft tidningarna i handen) De ringer från Inkn'art och säger att det har blivit ett fel på ett av textsnitten så att vi måste ändra det. Jag gjorde om och gjorde rätt men när jag denna gången skulle lägga filen i dropboxen var jag helt plötsligt tvungen att instrallera nyaste versionen av Flash.
Just nu: Fungerar ingenting, jag orkar inte mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0